Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 17 juni 2012

EM-fredag (inget man vill skryta om nu kanske)

I fredags hade jag bestämt träff med Sanne på stan. Vi skulle nämligen luncha! Det var alldeles för länge sen vi sågs, men båda har varit upptagna på varsitt håll. Hon är ju färdig sjuksköterska nu till exempel! Vi åt sushi på sushistället i PK-huset. Sen kollade vi lite i butiker. Jag köpte en fin baströja från H&M trend och provade ett par shorts som jag ångrade att jag inte köpte. Köpte även ett par svarta jeansshorts från Gina Tricot. Jag måste köpa lite fler shorts. Har bara ett par som jag gillar. Behöver mer kläder över huvud taget, haha.

På kvällen var vi hos Martin och Anna tillsammans med Jonas, Emma och Jacob för att titta på matchen. Jag och Niclas hade köpt med oss lite bubbel för att fira ingenting speciellt! Gott var det i alla fall. När vi kom hem somnade jag gott framför något halvkul program på tv.

Vilken sjuk dag det har varit idag förresten! Alla skulle handla kändes det som. Vi hade hur mycket som helst att göra och det var bara jag och min chef efter 15. Dagen sprang iväg och jag var duktigt slut i huvudet när jag kom hem. Agneta och Jacob var bjudna på middag hos oss, Niclas helgrillade en stor entrecotebit. Blev riktigt gott med lite färskpotatis och sallad till!

Just nu sitter Niclas och Jacob och tittar på Lock stock and two smoking barrels och jag surfar runt på nätet. Lär bli mycket på jobbet imorgon också om vädret är lika illa.




Inga kommentarer: