Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 17 augusti 2010

Ha-begär


Här fönstershoppar (kan man kalla det så när man bara snurrar runt på internetshoppar?) jag för fullt. Tusan att det ska finnas så in i bombens massa saker som jag vill ha. Jag överöser Niclas med länkar på massa fina saker för att dela begäret med någon, men jag känner att responsen inte alltid är lika entusiastisk som jag vill. Jättekonstigt då jag bara skickar ett tiotal länkar i timmen ungefär...

Det är ett stilbyte på gång nämligen. Har tröttnat så ofantligt på mig själv den senaste tiden, så nu tar vi tag i saken. Användbara, klassiska saker som inte behöver slängas efter ett par månader på grund av att stilen gått ur tiden eller att kvalitén var så kass att den gick sönder efter två tvättar.

För övrigt sprang jag för första gången på någon vecka igår. Känner att jag vill storsatsa på konditionen i höst. Utmana mig själv lite!

Inga kommentarer: