Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 31 augusti 2010

Gymmet här kommer jag!

Körde äntligen terminens första gympass. Niclas återintroducerade mig på gymmet med lite nya roliga övningar som känns mycket bättre än de jag höll på med innan. Rygg/Axlar/Arm blev det fokus på idag. Det är meningen att jag ska köra hela kroppen 2 gånger i veckan, men den här veckan går vi igenom alla övningar och då tar det lite längre tid. Så resterande delen av kroppen kör jag på torsdag.

Jag hoppas jag hinner köpa mitt nya träningskort snart. Det stora kruxet är att jag måste ta kontakt med lönekontoret först för att se om jag har rabatt och fråga hur jag gör för att få mitt friskvårdsbidrag. Men det är snabbt överstökat hoppas jag.

Nu är det dags för lite läsning i sängen. Håll tummarna för att jag vaknar med en snäll träningsvärk imorgon.

Inga kommentarer: