Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

söndag 20 juni 2010

Unna sig?

Källa: matdagboken.se

Det har varit en alldeles perfekt helg. Grillpartyt igår var alldeles underbart lyckat och jag hade superkul. Vaknade vid halv tolv hos Emil och låg på terrassen några timmar i min nya bikini. Inte alls lyckat med tanke på att jag nu är alldeles röd på bröstet och på näsan. Att man aldrig lär sig hur viktigt det är med solskydd!

Det har kanske blivit lite för mycket av det goda under helgen, men jag tycker inte att man alltid kan neka sig själv saker. Det gäller ju att säga ja. I vanliga fall när jag "prioriterar bort" saker säger jag ja till en bättre hälsa, hy, humör, sömn, vackrare kropp och jämnare humör. Men i helgen har jag sagt ja till saker jag känt att jag velat ha. Som McDonalds, chips,något bakverk, lite godis och pasta. Men så länge man känner att det är värt det gör det ingenting. Mitt mål ligger ju i framtiden, det är bara jag som bestämmer hur lång vägen dit ska vara.

Inga kommentarer: