Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 28 juni 2010

Tidsbrist

Det känns som om dagarna bara flyger förbi och att jag knappt har en sekund över. Så är det såklart inte, men saker och ting tar upp väldigt mycket tid den här veckan. Som jobb och träning. Hur hinner man med båda egentligen? Jag vet inte. Jag försöker göra både och men det är klart det inte blir lika bra som under jobbfria dagar. Sen måste man lära sig prioritera också. Jobbar jag sent prioriterar jag ordentlig sömn och middag framför 20 min längre löptur, någonting som jag inbillar mig är bättre för kroppen. Det som är tråkigast är att inte kunna köra ut sina 100% som man vill ge.

Men det positiva med vardag är att det är lättare att hålla sina kostrutiner. Man slipper välja bort någonting. Det finns inte tid över för en glass i solen, eller kvällsgodis vid tvn när man äter middag vid halv tio. Sen tycker jag min kyckling/lax/kött, kesellakryddsås och sallad (avokado, sallad, kikärter, halloumi, tomat, paprika, frön osv.) är jäkligt gott. Mmm.

Inga kommentarer: