Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 23 juni 2010

Morgontrött

Är det någonting jag verkligen skulle vilja är det att jag en morgon bara vaknar upp och är sådär oförskämt pigg. Det händer såklart aldrig. Oavsett om jag sovit 6 eller 9 timmar. Jag vaknar aldrig på riktigt förrän strax innan tolv. Att vara morgontrött är bland de segaste som finns. Därför undviker jag gärna att morgonträna i den mån det går. Imorse gick det inte att undvika. Eftersom jag inte skulle befinna mig på jobbet förrän klockan 12 var det bara att slita sig upp vid 8. Trots detta kom jag inte iväg förrän strax efter halv tio, då fortfarande trött och seg. Men 40 minuters intervallträning stod på schemat, och måste man så måste man. Kan inte direkt påstå att det var uppfriskande, men jag klarade det i alla fall.

Inga kommentarer: