Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

måndag 21 juni 2010

Grymt nöjd.

Efter en riktigt tung arbetsdag kom jag hem, bytte om och stack sen ut och sprang mina ca 45 minuter. Skönt var det också. Lite krampkänningar i vänstra vaden i början men det släppte så småningom. Kände mig inte alls seg trots den långa dagen. Kan ju bero på att jag skött maten riktigt bra. Jag åt ofta och kände mig aldrig speciellt hungrig.

Såhär såg dagens matintag ut:

8.10 Frukost: Yoghurt m. bär, müsli, psylliumfrön, linfrön. 1 dl juice
12.15 Lunch: Kyckling m. grönsallad, dressing, 2/3 liten burk minikeso, vatten
15.45 Mellis 1: 1 tomat, 1 hg cashewnötter/valnötter/paranötter/russin/tranbär, vatten
20.00 Mellis 2: 1 tomat, resten av keson, 1 kopp kaffe m. lite mjölk
21.20 Middag: Lax, bönsallad m. halloumi, limevatten.

Sen blir det något innan läggdags också såklart. Té kanske. Och frukt!

Inga kommentarer: