Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

onsdag 16 juni 2010

Frukost

Har en ledig dag idag. Vilket innebär att jag kan starta dagen på ett lite annat sätt än jag brukar. Jag kan vänta med frukosten och välja att äta när jag är hungrig (vilket brukar vara runt en timme senare). I vanliga fall har jag ganska svårt för frukost, innan jag träffade Niclas (som alltid äter massa frukost) och började läsa på vad kroppen vill ha åt jag nästintill aldrig någon frukost. Och då ska man komma ihåg att jag brukade träna 9 gånger i veckan. Inte konstigt att jag inte mådde bra. Funderar på att skriva ett inlägg om min kost som elitidrottare. För jag tror inte man förstår hur jag misshandlade min kropp.

Men idag valde jag att starta dagen såhär. Citron- och ingefärsté, lite juice, bär, ägg m. kaviar och två knäckemackor (brukar äta riktigt fullkornsbröd = nyttigare, men var helt enkelt inte sugen). Visste ni förresten att ingefära är bra för en massa saker? Som förbränning, värk och illamående!

1 kommentar:

Ida sa...

Frukost är det bästa som finns enligt mig!