Follow this blog with bloglovin

Follow You Really Got A Hold On Me

tisdag 15 juni 2010

Förklaring

Okej, jag kanske upprörde litegrann med förra inlägget. Men det är faktiskt så att jag försöker förändra mig. Jag är helt enkelt inte nöjd med hur jag ser ut just nu, eller hur mitt beteende har varit (och är ibland).

Jag känner mig inte bekväm med att vara en tjej på 73 kg, när jag vet att jag min kropp vill väga 65-68 kg. Det jag däremot är nöjd med är att jag har varit en tjej på 77kg+. 

Jag är inte en sån som klarar av att låta bli allt hela tiden, gå ner mina 10 kg på en månad, leva på soppa och vatten. Faktum är att det här är något som ingen mår bra av. Om det sen tar mig 6 månader att nå dit jag vill, men jag mår bra och är glad under tiden, so what?

Så nu vet ni. Därför kommer det antagligen bli en del mat, mål och träning här. Mest för att peppa mig själv att nå dit jag vill. För det här är riktigt svårt.

Inga kommentarer: